Naudinga sveikatai

Norintiems sulieknėti –100 gr kopūstų – 28 kcal
Svarbiausia – raugintų kopūstų galima valgyti kiek širdis geidžia!
Raugintų kopūstų sudėtyje esanti pieno rūgštis suaktyvina virškinimą. Rauginti kopūstai neturi riebalų, bet daug balastinių medžiagų, kurios šalina iš organizmo šlakus ir toksinus.
Bet raugintų kopūstų dieta turi pliusų ir minusų. Ji praturtina organizmą vitaminais. Vitaminas C sustiprina apsaugines organizmo jėgas ir stabdo ląstelių senėjimą. B grupės vitaminai užkerta kelią stresui ir kelia nuotaiką. Be to, šie vitaminai padeda sudeginti riebalus ir yra tikras grožio eliksyras, gerinantis odą. Laikantis kopūstų dietos, per savaitę galima numesti 4-5 kilogramus nereikalingo svorio.
Bet jos galima laikytis neilgiau 5-7 dienų. Priešingu atveju organizmas pradės įsisavinti baltymus ir tuomet sumažės ne riebalų, o raumenų masė. Raugintų kopūstų dieta nerekomenduojama tiems, kurie kenčia nuo hipertonijos, inkstų susirgimų, padidinto skrandžio rūgštingumo ir nutukimo. Be to, reikia labai jau mėgti raugintus kopūstus, kad visą savaitę jie būtų įtraukiami į valgiaraštį kaip garnyras.
Pagrindinis patiekalas – rauginti kopūstai, bet juos galima papildyti daržovėmis ir vaisiais.
Pusryčiai
• Avižiniai dribsniai,
• 250 g vaisių
• 1 stikl. lieso jogurto.
• Riekelė rupių miltų duonos
• 0,5 stiklinės raugintų kopūstų sulčių.
Pietūs
• Raugintų kopūstų blynai (1 tarkuota bulvė, 2 valg. š. raugintų kopūstų, 1 kiaušinis).
• 40 gr. kumpio.
• Raugintų kopūstų salotos su 1 sutarkuotu obuoliu ir 1 morka.
Vakarienė
• Troškinti kopūstai su kalakutiena (kopūstai, 200 gr. plonai supjaustytos kalakutienos). Kopūstų sr. (100 gr. kopūstų, dvi bulvės, 500 mililitrų sultinio, petražolė). ˙
Pajutus alkį, pertraukomis tarp pusryčių, pietų ir vakarienės, raugintų kopūstų galima valgyti tiek, kiek širdis geidžia.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *